-
Rowery
-
Części
-
Odzież
-
Ochrona
-
Narzędzia
-
Ogumienie
-
Trenażery
-
Akcesoria
-
Odżywianie
- Rowery
-
Części
-
Odzież
- Ochrona
- Narzędzia
- Ogumienie
- Trenażery
- Akcesoria
- Odżywianie
SUCHY SMAR DO ŁAŃCUCHA ROWEROWEGO F100 CHAIN OIL DRY LUBE AEROZOL 100ML
59,00 zł
Brutto
ZALETY PRODUKTU:
Zapewnia idealnie gładką pracę i czysty łańcuch
– Łączy w sobie zalety smarowania olejem i suchym smarem dzięki nowej formule hybrydowej
– Bezbarwna hybrydowa postać tworzy elastyczną powłokę zabezpieczającą łańcuch, pierścienie i zębatki
– Znacząco redukuje tarcie umożliwiając doskonałą swobodę ruchu wszystkich ruchomych części
– Odpycha brud i wodę
– Stanowi optymalną ochronę przed zużyciem i korozją
– Absolutnie nie chlapie
– Jest niezwykle wydajny
ZASTOSWANIE
Do wszystkich części wymagających smarowania w rowerze
– Łańcuch, przednie zawieszenie, damper, linki, itp.
JAK STOSOWAĆ:
Wstrząsnąć butelką przed użyciem. Nakładać równomiernie cienką warstwę na wewnętrzną stronę łańcucha i pozostawić do wyschnięcia. Należy pamiętać, aby łańcuch był czysty oraz suchy. Następnie zetrzeć nadmiar smaru suchą szmatką. Używaj zawsze po dłuższej podróży w deszczu oraz po przejechaniu więcej niż 300 km.
Należy pamiętać: Przed użyciem smaru najlepiej wyczyścić łańcuch za pomocą Chain-Cleaner (F-2850). Nie nanosić na tarcze i klocki hamulcowe oraz opony.
Tutaj możesz pobrać kartę katalogową
Zapewnia idealnie gładką pracę i czysty łańcuch
– Łączy w sobie zalety smarowania olejem i suchym smarem dzięki nowej formule hybrydowej
– Bezbarwna hybrydowa postać tworzy elastyczną powłokę zabezpieczającą łańcuch, pierścienie i zębatki
– Znacząco redukuje tarcie umożliwiając doskonałą swobodę ruchu wszystkich ruchomych części
– Odpycha brud i wodę
– Stanowi optymalną ochronę przed zużyciem i korozją
– Absolutnie nie chlapie
– Jest niezwykle wydajny
ZASTOSWANIE
Do wszystkich części wymagających smarowania w rowerze
– Łańcuch, przednie zawieszenie, damper, linki, itp.
JAK STOSOWAĆ:
Wstrząsnąć butelką przed użyciem. Nakładać równomiernie cienką warstwę na wewnętrzną stronę łańcucha i pozostawić do wyschnięcia. Należy pamiętać, aby łańcuch był czysty oraz suchy. Następnie zetrzeć nadmiar smaru suchą szmatką. Używaj zawsze po dłuższej podróży w deszczu oraz po przejechaniu więcej niż 300 km.
Należy pamiętać: Przed użyciem smaru najlepiej wyczyścić łańcuch za pomocą Chain-Cleaner (F-2850). Nie nanosić na tarcze i klocki hamulcowe oraz opony.
Tutaj możesz pobrać kartę katalogową