Mocny i sztywny widelec stworzony z myślą o Enduro, All-Mountain, a także lekkim Freeride. Doskonała czułość i możliwość zewnętrznej zmiany charakterystyki pracy w połączeniu z całkowicie nowym tłumikiem Multi Compresion Control (MC2) umożliwijają ustawienie pod najbardziej wymagającego ridera. Sprężyna powietrzna DH Air zaczerpnięta została ze sprawdzonego widelca zjazdowego Dorado, a samoregulujące komory pozytywna oraz negatywna są esencją prostoty i funkcjonalności. Tłumienie dobicia, uchroni sprzęt przed najbardziej epickimi dropami, jakie czekają na Was na szlaku. W Mattocu zastosowano zwężającą się rure sterową (taper) oraz oś Hexlock SL 15 mm, które jeszcze bardziej poprawią sztywność i zachowanie roweru w zakrętach. Fabrycznie widelec przystosowany jest do skoku 160 mm, jednak poprzez dołączone w zestawie podkładki możliwa jest wewnętrza zmiana w przedziale 140-160 mm. Nowością w stosunku do poprzedniej wersji jest system IRT (Infinite Rate Tune) umożliwiający zmianę objętości komory powietrznej oraz nowe uszczelki Low Friction.
Rozmiar koła
27,5"
Skok
140 - 160 mm (regulowany wewnętrznie)
Sprężyna
DH Air (Dorado), samoregulujące komory negatywna i pozytywna
Tłumienie kompresji
Multi CompresionControl (MC2)
Tłumienie powrotu
kardridż TPC
Regulacje
naprężenie wstępne
szybka kompresja
wolna kompresja
tłumienie odbicia
tłumienie dobicia
Mocowanie hamulca
Post Mount
Mocowanie piasty:
15x110mm Boost
Średnica goleni wewnętrznych
34mm
Materiał goleni wewnętrznych
aluminium
Materiał goleni zewnętrznych
cieniowane aluminium 7050
Średnica rury sterowej
tapered
Wysokość oś-korona (27,5")
535mm (140mm)
545mm (150mm)
555mm (160mm)
Waga
2033g
Uwagi
Wersja boost posiada w zestawie błotnik